torsdag 6. oktober 2011

Opp- og nedturer.

Formen har variert veldig etter at jeg skadet meg. Det har til tider vært fryktelig vanskelig å holde på motivasjonen, og blanding av betennelsesdempende og til dels store mengder smertestillende har gjort meg trøtt. Det å ha vondt uansett hva man gjør er dritkjipt og uvant, og gjør at det hele føles litt håpløst.

Ellers byttet jeg jobb ved månedsskiftet, så de to siste ukene, nemlig siste uka på gamle jobben og første i den nye har det vært så mye å tenke på og gjøre at jeg har kræsja på sofaen etter jobb.

Jeg krysser fingrene for at litt ro og medisinering nå skal få litt skikkelig fart på bedringen, også er det planlagt nytt treningsprogram fra neste uke, så da er det slutt på manglende motivasjon. Nå SKAL jeg i gang igjen, og jeg gleder meg enormt til å ta fatt på et nytt program som varer neeeesten helt fram til jul. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar