søndag 15. januar 2012

Nytt år, nye muligheter, og noen nye mål.

Noen som blir overrasket når jeg sier jeg er tøff i kjeften? ;) Firmaet jeg jobber i pleier å stille lag i Den lille styrkeprøven (Lillehammer - Oslo), jeg har alltid drømt om å stille der, så med sjansen til å stille sammen med et lag måtte jeg jo bare utnytte muligheten. Jeg må kjøpe racersykkel, og så snart snøen er borte må jeg ut og sykle. Enn så lenge blir det mye spinningtimer. Må innrømme at jeg er litt usikker på hva jeg egentlig har begitt meg ut på, men det er lenge til 23. juni enda, så jeg har god tid både til å trene og til å angre meg. ;)

Ellers har jeg satt meg noen styrkemål for 2012:

Benkpress: minimum 60 kg i midten av mai.
Markløft: minimum 100 kg, ca midten av juli (uke 28)
Frontbøy: minimum 60 kg i begynnelsen av september

Målet er også å fullføre Nordmarkstraver'n og komme i mål på under 1:50 på halvmaraton. Så får vi se da, hvordan det går. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar