onsdag 10. februar 2010

Ventetiden er over, løpebanen på Bislett har åpnet igjen!

Da er ventetiden endelig over. I høst stengte innendørsbanen på Bislett for isolasjonsarbeide, men mandag denne uken åpnet banen igjen for trening for alle. Da blir det en løpedag der hver uke framover til det blir greit å løpe ute igjen.

Banen er på 545 m, og temperaturen holder 16 grader. Deilig løpetemperatur med andre ord. Jeg er ikke 100% fornøyd med åpningstidene da, de åpner litt sent synes jeg, men uansett et kjempebra tilbud til oss som bor i nærområdet og som ikke vil løpe ute nå på vinteren.
Gleder meg veldig til å ta banen i bruk fra neste uke. Da kan jeg også ta i bruk det nye leketøyet mitt, nemlig en fotsensor Polar S1 til pulsklokka mi. Kan nok hende jeg tester den på mølla først, men den kommer til å bli aktivt brukt på løpebanen.

Fra 8. februar er det følgende åpningstider:
mandag - fredag: 10:00 - 21:00
NB! onsdag er banen stengt mellom 16 og 19 pga. barnetrening
lørdag: 10:00 - 18:00
søndag: 12:00 - 18:00

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar