tirsdag 2. mars 2010

Ikke visste jeg at "døde" ting kan være onde!

Jeg er nå hellig overbevist om at pulsklokka mi er OND! Jeg hadde en monsteruke med trening forrige uke, ikke vet jeg hvor jeg tok de 10 t 47 min og 37 sek trening fra, men de er nå registrert på pulsklokka mi, så jeg har vel tydeligvis trent dem da. Fyllt opp kvotene i sone 1, 2 og 3 hadde jeg også, og vel så det.

Anyway, dette førte dermed til at pulsklokka mi fant ut at den skulle oppgradere treningsprogrammet mitt. For så klart, klarer jeg én sånn uke, så klarer jeg jo flere også. Dermed oppgraderte den til at jeg nå må trene 8 timer i stedet for 7 på en uke, og jeg som har slitt med å fylle opp sone 1 og 2 og har trent alt for mye i sone 3 må nå streve enda hardere for å fylle opp kravene for sone 1 og 2.

Jeg tar utfordringen på strak arm! (Forhåpentligvis) Må jo bare forsøke i det minste, og håpe at hvis jeg feiler totalt så setter den ned forventningene igjen.

Denne uka har jeg i alle fall i tillegg til gårsdagens spinningøkt planlagt styrkeøkt i dag, løping i morgen, torsdag blir det dans step som vanlig (ukas store høydepunkt, knallgøy time!), fredag er det løping igjen og lørdag er det styrkeøkt med gode venner. Får bare håpe den kan bli litt effektiv også, ikke bare skravling! Søndag håper jeg å komme meg på en skitur. Skulle vært på skitur forrige helg, men da var skiskoene mine søkk vekk. Fant ut at de fortsatt ligger hos bestekompisen min (min kjære eks), og jeg får dem i løpet av uka. Så søndag har jeg ikke lenger noen unnskyldninger, ettersom skiene ble preppet til den planlagte skituren i helga som var.

Har blinket meg ut en passende løype på 27, 8 km, en passende utfordring når man ikke har gått på ski på 10 år. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar