tirsdag 20. april 2010

Under 1 uke igjen til Sentrumsløpet.

Nå er det bare få dager igjen til Sentrumsløpet. Jeg er ikke helt sikker på om jeg er klar for utfordringen. Her og nå føler jeg at jeg har trent for lite og at jeg ikke har farten inne. Forhåpentligvis tar jeg feil. Værmeldingen ser i det minste bedre ut nå enn den har gjort tidligere, så krysser fingrene for sol og rundt 10-12 grader. Det er fortsatt en del som skal på plass før jeg føler meg klar, og først og fremst er det på det mentale planet ting mangler. Jeg vil så gjerne bli kvitt alle kjipe tanker før lørdag og bare kunne konsentrere meg om å forbedre tida mi. Helst skulle jeg hatt det på plass nå, sånn at jeg kunne bruke de siste dagene til å forberede meg uten å ha andre ting hengende over meg. Det er ikke verdens undergang om jeg ikke klarer å forbedre tida fra i fjor, men for meg er dette viktig, jeg ønsker å se en framgang.

Uansett er det ikke mye jeg får gjort med den fysiske formen nå, med bare 4 dager igjen, men det mentale kan jeg kanskje få gjort noe med hvis jeg er heldig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar