torsdag 8. juli 2010

Morgenløping i Central Park



Jeg hadde en helt herlig løpetur i Central Park tirsdag 29.juni. Deilig vær og temperatur, tidlig om morgenen, men jeg var slett ikke aleine. Fikk følelsen av at halve New Yorks innbyggere var ute for å sykle, jogge eller gå tur med hunden sin. :)

Fikk noen løpeturer i Central Park under oppholdet mitt, og det var like deilig hver gang, men parken er stor, og man kan fort bli litt lost om man ikke passer på hvor man er. ;)

Treningssenteret på hotellet mitt var ikke veldig imponerende. Greit med kondisjonsapparater, men utvalget av frivekter var heller dårlig, det samme synes jeg egentlig utvalget av maskiner var. Nå har jeg hatt 5 hele dager med fullstendig treningsfri. Både kroppen og hodet har sagt klart fra at nå er det nok, jeg trenger fri. Har hatt flere dager nå etter flyturen over dammen med megahovne bein, kramper etc. I tillegg har jeg vært så trøtt at jeg har hatt problemer med å holde meg våken, men i dag er det tid for trening igjen, hvis jeg orker ...











4 kommentarer:

  1. Å, hadde jeg vært i Central Park, hadde til og med JEG jogget!! Heldig du er! :D

    SvarSlett
  2. Endelig liv fra deg! Jeg har også tatt noen turer i Central Park, og shitman de kan jogge i New York altså! Jeg snudde aldri døgnet da jeg var der så jeg sullet rundt i parken midt på natten, og de jogget da også. Plusspluss, de tok seg til og med bryet med å si god morgen MENS de jogget klokken 04.00! God by. :)

    Kos deg!! Klemmen!

    SvarSlett
  3. Så herlig det så ut! :)

    SvarSlett
  4. Hilde: Central Park er utrolig! Anbefaler en tur dit. ;)

    Chassi: Jupp, nå er det tilbake til hverdagen og internettavhengigheten igjen. :p Trengte en liten pause. Amerikanerne har en litt annerledes væremåte. Må innrømme at jeg savner litt det at de gadd å hilse og smile, selv når de jogget. Vi har vel noe av det samme når vi går tur i fjellet, men ...

    Tone: Veldig herlig! Lengter tilbake, selv om det er veldig deilig å være hjemme igjen også. :)

    SvarSlett