søndag 23. mai 2010

Over den magiske grensen - 100 km

Det har blitt mye løping denne uka, på bekostning av styrketrening. Det ble en liten tur på treningssenteret torsdag for å trene rygg, armer og core, og for å møte Tone og Anne. To flotte treningsjenter! Utrolig koselig, jeg som vanligvis ikke tar meg noe særlig tid til å være sosial når jeg skal trene. Var ikke så veldig sosial før jeg hadde gjort unna min økt da, men det var veldig koselig å henge litt med jentene etterpå.

Torsdag var vel den eneste dagen jeg ikke har vært ute og løpt denne uka, og dermed har jeg endelig kommet over den magiske grensen, nemlig 100 km løping på en uke. Etter dagens løpetur på 19,8 km har jeg løpt 101,4 km! :D

Nå begynner også farten å komme opp på treningene uten at jeg anstrenger meg for det eller tenker over det, så det er tydelig at en del av løpinga i sone 2 (70 - 80%) har hatt sin effekt. Håper virkelig at værvarslinga for neste uke ikke stemmer, og at det været vi har hatt denne uka her fortsetter. Jeg vil ha inn mest mulig løping før jeg reiser.

Gleder meg veldig til siste uka av ferien min, hotellet ligger bare rett rundt hjørnet for en park jeg har drømt om å løpe i. ;)

2 kommentarer:

  1. Råbra løpeuke på deg!

    Jeg må nok ta en løpeøkt i parken når jeg er på ferie jeg og, bare for å ha gjort det! ;)

    SvarSlett
  2. Jaa, det synes jeg absolutt du burde gjøre. :) Du kan jo ikke komme tilbake og ikke ha gjort det! ;)

    SvarSlett